Jäsenille

Valtuustoryhmän ja hallituksen kokoukset ovat kaikille jäsenille ja yhdistyksen aktiivisille toimijoille avoimia, tule mukaan!

Telttailua Leppävaaran suurmarkkinoilla

Lauantaisin     1.10.    5.11.    3.12.

Haluatko auttaa teltan pystytyksessä, purussa tai kuljetuksessa? Haluaisitko jakaa esitteitä tai päivystää teltalla valitsemanasi ajankohtana?  Ilmoittautumislinkki on lähetetty kaikille yhdistyksen jäsenille sähköpostitse 11.8.2022 olleessa elokuun jäsenkirjeessä. Tarvittaessa voit pyytää linkin ottamalla yhteyttä koordinaattoriin 44 491 0753 (mieluiten tekstiviesti tai whats app) tai vasespoo@gmail.com.

Tilaa Kari Uotila - Telakan senaattori -kirja

Kari Uotila – Telakan senaattori -kirjan  on kirjoittanut toimittaja, tietokirjailija Sirpa Puhakka. Vuonna 2019 eduskunnan jättäneen Kari Uotilan elämäkertateos on tarina sosiaalisesta noususta ja elävästä demokratiasta. Vuonna 1995 eduskuntaan nousi aatteiltaan ja arvoiltaan perinteinen vasemmistoliittolainen duunarikansanedustaja. Kansakoulupohjalta saattoi ponnistaa Smolnan kristallikruunujen loisteeseen, päättäjien pöytiin.

Eduskunnassa hän innostui ajamaan sukupuolten välistä tasa-arvoa sekä miesten ja isien oikeuksia. Lunta tuli tupaan. Hänen ajatuksensa tasa-arvosta ja ihmisoikeuksista eivät aina miellyttäneet kaikkia kannattajia. Hän kasvatti mainettaan myös intohimoisena jalkapalloihmisenä ja juoksemalla maapallon ympäri.

Voit tilata kirjan Partuunan verkkokaupasta holvi.com/shop/partuuna/ section/tietokirjallisuus/  tai tulla tapaamaan itse kirjailijaa sopimalla noudon Komeetankujan toimistolla Olarissa osoitteessa vasespoo@gmail.com otsikolla KIRJATILAUS. Hinta toimistolta noudettuna 25 euroa (ei postimaksua).

Huom, kesäaikana sähköpostiin vastataan harvakseltaan!